Skip to content
20 Lat doświadczenia nauczyło mnie, że w pracy z ludźmi nade wszystko liczą się: dobra komunikacja i uczciwe stawianie spraw.
-
Doświadczenie
Od 2009 r. prowadzimy bieżącą obsługę przedsiębiorców, urzędów i osób fizycznych. Stworzyliśmy w tym czasie dziesiątki umów chroniących interesy naszych klientów, poprowadziliśmy niezliczoną ilość negocjacji, doradzaliśmy w sprawach o wartości przedmiotu sporu rzędu kilkudziesięciu milionów złotych, opiniujemy i tworzymy swz-ty. Reprezentujemy pracodawców w sądzie wygrywając dla nich każdą sprawę, w której sami ocenimy ich działanie jako zgodne z prawem.
-
Rzetelność i profesjonalizm
W pracy kierujemy się najwyższymi standardami etyki zawodu. Nie obiecujemy klientom „gruszek na wierzbie”, a rzetelnie określamy ich szanse na wygraną w procesie. informujemy o koniecznych do podjęcia działaniach, a po zleceniu nam sprawy, o tym co i kiedy realizujemy. Gdy przychodzi do nas klient ze sprawą, która nie należy do naszych specjalizacji pomagamy mu w znalezieniu właściwego specjalisty.
- W czym pomagamy?
-
Wynagrodzenie
Stawki naszego wynagrodzenia zależą od skomplikowania sprawy, wartości przedmiotu sprawy, ilości koniecznych do podjęcia przez kancelarię działań, a w sprawach procesowych od liczby pism procesowych i rozpraw. Rozliczamy się w oparciu o stawkę godzinową lub też ryczałtowo. Stała współpraca z kancelarią jest zawsze tańsza niż usługa jednorazowa. Z klientami zawieramy umowy, tak by nie było niejasności ile i za co państwo płacą.
-
Co nas wyróżnia?
Kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej, wysoka kultura osobista oraz rzetelne i staranne działanie dla klienta aż do momentu zakończenia jego sprawy. Nie tylko nie gniewamy się na klientów, że przeczytali coś internecie, wyjaśnimy jak należy rozumieć, to co państwo w sieci przeczytali w sieci, to co znajomi wam powiedzieli. Otwarcie mówimy klientom, gdy są w błędzie co do swoich praw, pomagamy zrozumieć przepisy i orzeczenia sądu, by nasz klient czuł się bezpieczni.